23.2.06

Ameerika veidrused

Mõtlesin juba tükk aega tagasi hakata koostama loetelu Ameerika veidrustest.

#1

Lennujaamaametnikel on õigus sinu kohvrid avada (need, mis sa oled check-in'is ära andnud), ilma et sa samal ajal kohal viibid. Neil on õigus ka su kohver lahti murda, kui sa oled selle lukustanud.

Kui me eile õhtul hotelli jõudsime, avastasin, et mu kohvrit on vahepeal ringi pakitud. Midagi kadunud ei ole, aga imelik tunne on sees.


Tallinna lennujaamas käib see teisiti. Kaks nädalat tagasi, kui ma seda reisi alustasin, olin passikontrollist juba läbi tulnud, kui väljahääldist öeldi, et reisija Taevere tulgu infopunkti. Siis pidin passikontrollist tagurpidi läbi tulema, sest infopunkt on lennujaama välisukse juures. Falcki-naine kutsus mind tagumisse ruumi ja palus mul kohvri lahti teha. Nendes tekitas kahtlust mu termos. Mõistagi.

Nüüd kannan seda termost seljakotis, mille ma lennukisse kaasa võtan. Nii ei oskagi arvata, mis siis Ameerika lennujaamaametnikele seekord kahtlane tundus.

Loetelu veidrustest jätkub teine kord (võibolla).

No comments: